Понедельник, 25.11.2024, 11:49
Приветствую Вас Гость | RSS

Персональний сайт учителя Харченко Наталії Євгеніївни

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методична скарбничка

Главная » Статьи » Козацька педагогіка

АЗБУКА КОЗАКОЗНАВСТВА

1. НАЦІОНАЛЬНІСТЬ – слід трактувати  насамперед, як генетичну(кровну) приналежність людини до того чи іншого роду. Передається вона від батьків до дітей і не залежить від їх волі чи бажання.

  Національність, як і біологічних батьків, не можна обирати. Її не можливо знищити, заборонити, змінити,  скасувати.

Зникнення графи національність з свідоцтв про народження, одруження, паспортів, інших документів – підступний і глибоко продуманий крок у безкінечній війні етносів за виживання, що триває з часів родових племен, на шляху до «демократичного» захоплення влади багатими космополітами - людьми без батьківщини і національності,[1] спочатку в тій чи іншій країні, а потім і в усьому світі.

 Засіб для цього – концентрація капіталу в руках олігархів фінансово-економічно агресивних «громадян Світу».

Мета: захопивши владу,  денаціоналізувавши, знищити корінні народи моно і полі етнічних багатих природними ресурсами країн, залишивши в якості обслуги певну кількість населення - найманих працівників(синонімічна назва неорабів) для так званого «золотого мільярда» - обмеженої кількості жителів Землі.

2. КОЗАКИ – це народ. Козаки – прадавній мононаціональний етнос, який утворився на базі пастухівських-мисливських племен у Великому євро-азійському чорноземному коридорі, в тому числі й на побережжях нинішніх Чорного та Азовського морів та їх притоках 7-8 тисяч років до нашої ери.[2]

 Ми – козаки, народ нічим не кращий, але й нічим не гірший за інші народи світу і займаємо поміж них достойне місце націєдержавотворчого народу.

3.РОДОСЛОВНЕ ДЕРЕВО  козацької нації. На сьогоднішній день генетичне дерево козацького народу налічує 28 гілок родів(народностей), що жили з давніх давен на території нинішньої республіки Україна та 35 – на території сучасної Російської федерації та Білорусії . Корені дерева сягають в УІ тисячоліття до нашої ери.[3]

4. СИНОНІМІЧНІ НАЗВИ КОЗАКІВ. Немає нічого дивного, що різні народи з якими козацькому етносу в історії доводилося стикатися в тих чи інших обставинах, називали козаків кожен по своєму. Російський історик Євген Савельєв налічив більше ста синонімічних назв до слова «козаки», найпопулярніші з яких – ази, саки, аз-саки, азії, гети, касоги, пелагези, орії, косаки,  скіфи, троянці, булгари, славени, сколоти, сармати, болгари, чорні клобуки, джкеркаси(черкаси),  половці, роси, поляни, руси і так далі.[4]

5.УКРАЇНЦІ – козацького роду. Козаки – базовий етнос на основі якого в ХУ-ХУІ столітті в Козацькій украйні(землі) – Козакії(Козаччині)  виник багатонаціональний український народ. Українці походять від козаків і дійсно є козацького роду народ. Але утворення на базі козаків українського багатонаціонального етносу ні в якому разі ніколи не означало зникнення козацького народу[5], як самодостатнього, чи повну асиміляцію його українцями. Завдяки козацьким общинам(громадам) народ зберіг свою етнічну оригінальність до нашого часу. Заперечувати це безглуздо.

Всі намагання звинуватити козаків у будь-якому «протиставленні» їх українцям і внесення цим самим «міжнаціонального розколу» – нахабна провокація ворогів України і спрямовані на послаблення процесу демократичних перетворень у нашій державі.

Українці ведуть свій родовід від козаків. Корінні українці в більшості козацького роду. Але, на щастя, й козацький народ попри всі репресії проти нього зберігся. Та хто може заперечувати його існування? Тільки  вороги України і нащадки  ворогів козацького народу. І хто має право визначати, бути чи не бути тому чи іншому народу, а тим більше заперечувати його існування? Ніхто.

6. КОЗАЦЬКІ ОБЩИНИ зберегли народ. Козацькі племена з пастухівських часів жили порівняно замкнутими дружними родовими і багатородовими(племенними) общинами, були і залишаються надзвичайно прив’язані до своїх територій, активно захищали їх від усілякого роду завойовників, залишаючись в меншості переховувалися в болотах, плавнях, лісах, але зброї не складали. В результаті навіть войовничі монголи вимушені були підписати з деякими невпокореними  козацькими племенами мир і наймали їх в армію та ханську гвардію(нункери,охорону) за плату, за бойові заслуги хани  наділяли козацьких воєначальників завойованими украйнами[6].

Найвідомішими князями прадавніх козацьких племен були  АЗ(Ас), РАМ(Ром, Ра, Рун),  САК(Джак, Джак), БОЖ(БОГ), ОРІ(АРІ), ДЖУН(ГУНА), КОZАК, СКІФ, СЛАВЕН, БУЛГАР, ГЕТ(Гот,Атіла) та інші. За їх іменами іноземці часто називали і самі племена: азами(асами), ромами, саками, козаками, скіфами, славенами(пізніше - слав’янами), булгарами, оріями,   гунами, гетами(готами).

 7. КОЗАЦЬКІ ДЕРЖАВИ. Козаки протягом своєї історії спільно з іншими племенами і народами, не раз утворювали могутні держави, найвідоміші з них – Сакія,   Ас Ірія(Ассірія)[7], Козакія(Козаччина, Скіфія[8]), Пелазгія[9](Лебедія), Савроматія(Царматія), Амазонія, Азія(Ассія), Гетія, Гунія, Антія, Хазарія, Біла русь[10],  Червона Булгарія;  Чорна Булгарія, Біла Булгарія; Велика Булгарія, Київська русь, Козацько-литовсько- білоруська Рес Публіка,  Жеч Посполита(польсько-литовсько-козацька держава), Войско запорізьке, Войско донське, Гетьманщина, Українська народна республіка…

8. СИНОНІМІЧНІ НАЗВИ КОЗАКІВ. Немає нічого дивного, що різні народи з якими козацькому народу в історії доводилося стикатися в тих чи інших обставинах, називали козаків кожен по своєму. Історик Є. Савельєв налічив більше ста синонімічних назв до слова «козаки», найпопулярніші з яких – ази, саки, аз-саки, азії, гети, касоги, пелагези, орії, косаки,  скіфи, троянці, булгари, славени, сколоти, сармати, болгари, чорні клобуки, джкеркаси(черкаси),  половці, роси, поляни, руси і так далі.[11]

9. КОЗАКИ і АРІЇ. Загальновідома і популярна версія походження українців і козаків від аріїв, на наш погляд не зовсім точна. Арії дійсно пройшли щонайменше двічі  в різні часи територіями козаків. Але саме тому вони на цих територіях і не затрималися, бо тут вже жили козаки, готові захищати свої землі. Тільки незначна частина аріїв залишилася на порівняно неосвоєних козацьких землях. В свою чергу частина молодих козаків з пастухівських племен Дніпра і Дону вирушила разом з аріями на пошуки нових земель. Більшість з них повернулася  на зворотному шляху. Саме козаки подарували аріям колесо та вміння вирощувати зерно й пекти хліб.[12] Арії принесли козацькому народу спеціальні технології виготовлення мечів та сонцепоклонництво.

10. КОЗАКИ і МОНГОЛИ. З монголами у козаків склалися не прості взаємини. Тут є один цікавий нюанс. Всі, без виключення, підкорені народи, монголи називали татарами, за назвою ворогуючих з ними сусідніх племен – татар, завойованих Тимучіном( Чінгісханом) першими. Армію з цих підкорених народів, під началом монгольських командирів, монголи гнали попереду відносно невеликої своєї. Тому в історію увійшли під загальною назвою «монголо-татари». З козаками  з часом від безкомпромісної війни монголи перейшли до миру, і навіть, до військового союзу з окремими козацькими племенами. Загально відомо, що охорону багатьох монгольських ханів і кінноту ординців складали наймані козаки. Дехто з них, як наприклад отаман Дмитро, вибився у визначні монгольські воєначальники.

На відміну від Київської русі, міста і села якої, як правило чинило ординцям опір, Московія скорилася нашестю майже без опору. В усякому разі, більшість князів перейшло на службу ханам, отримали ярлики(право) на власні  князівства і зберегли свої вотчини, правда, під ханським контролем і з обов’язковою сплатою данини, в тому числі й людьми..

Слід зазначити, що мирне населення тодішньої Козаччини, Червоної русі, Білої русі, Чорної русі,  Київської русі, Московщини та інших, окупованих ординцями країн, на відміну від знаті й князів чинило окупантам  впертий опір і постраждало дуже відчутно.[13]

11. ОРДИНСЬКІ КОЗАКИ. Монголи двічі пройшли територією Козацької украйни(землі). Не значна частина з них залишилася на цих землях і асимілювалася з козаками. Їх стали називати ординські козаки, зосередилися вони в Криму та сучасній Таврії. Нинішні  кримські татари генетично татарами більш за все  не є. Це , скоріше, так звані ординські козаки, які не належать до монголоїдної раси. Монголо-татарські назви, слова, частково влилися в козацьку мову. Багато чого з військової тактики козаки перейняли у монголів і татар.

12. КОЗАКИ і КРИМСЬКІ ТАТАРИ.  З кримськими ординцями(татарами), котрі потрапили під протекторат Турції, у козаків теж відносини склалися непрості. З одного боку кримчаки були не раз союзниками козаків у війнах проти Польщі і Московщини за що козаки закривали очі на пограбування татарами сіл переселенців. Але татари навіть при цих набігах не прагнули відрізняти козацькі й українські поселення, це приводило до кривавих конфліктів їх з козаками і зрештою перетворило у відвертих ворогів.

13. КОЗАКИ і ПОЛЯКИ. Полонізація Козацької украйни. На початку ХУІ ст. польські магнати і козацька старшина, що служила королю, почали вимагати у короля грамоти на володіння земель в межах Козацької украйни. Почалася активна колонізація козацьких земель. Польські пани і козацька старшина вербували в переселенці селян з Польщі, Литви, Московії, Молдови, Європи, обіцяючи на 50 років звільнити їх від кріпацтва і захищати від нападів козаків і татар. Так починалася полонізація Козаччини. Козаки на перших порах ставилися до переселенців як ставиться господар до непроханих гостей на своїй землі. Селилися переселенці на відносно вільних, а фактично – на  землях, відведеними козаками для пасовиськ овець і коней. На землі козацьких общин  польські пани спочатку не засіхали, за виключенням найжадібніших, котрі вели справжні територіальні війни з козаками. Поляки всіляко поширювали в королівстві думку, що козаки – вояки і розбійника і їм земля не потрібна. Насправді, на той час вже давно здійснився перехід певної частини козацького народу від мисливсько-пастухівського на осілий спосіб життя хліборобів. Саме конфлікт у земельному питанні, помножений на релігійне гноблення і навязування католицизму, привів зрештою до війни козаків з поляками у Жечі Посполитій. Більшість селян-переселенців, яких, як і осілих на украйнах козаків стали називати українцями[14], у цій війні виступали на боці своїх господарів – польської знаті.

14. КОЗАКИ і МОСКОВИТИ. Політичне життя Московщині, заснованій  фінсько-мордвино-угорськими племенами, дали монголо-татари, значно зміцнивши в піку зруйнованій Київській русі -  Московію, як свою Московську украйну чи Татарську русь, як вони її називали. Мати Івана Грозного – козачка Олена була дружина татарського намісника зі  знатного татарського роду – сина  Мансура Кията – Лексади Мансурксановичу, який прийняв прізвище Олександр Глинський, бо за відвагу у битві з Вітовтом  його батько отримав у 1430 володіння від Орди територію сучасної Полтавщини, де тоді Глинськ був одним з містечок. Певний час Олена з братами правила Московією. Княжий , потім царський двір охороняли козаки, відомі в історії, як стрільці. Іван Грозний, завдяки матері і дядькам, першим з московських царів запросив козаків на військову службу і почав використовувати для захисту кордонів Московщини та розширення території царства. Його наступник Олексій Михайлович вже намагався підкорити собі козаків, але вдалося це тільки його синові – Петру І, який фактично почав масово винищувати козацький народ. І упокорив донських козаків, лишивши їх державності.  Німкеня Катерина ІІ продовжила нищення козацтва і козаків, ліквідувавши Запорізьку січ і прикормивши козацьку старшину даруванням їй дворянських титулів та козацьких земель.

15. КОЗАЦЬКА МОВА. Як і кожен древній народ козаки мали свою мову, на базі якої в ХУ-ХУІ століттях утворилася українська мова. В сучасній українській мові більше 75 відсотків козацьких слів.[15] Сучасна українська мова –це сучасна козацька мова. Козацька мова в різні часи кочових племен  стала базовою для всіх так званих славянських мов. У свою чергу,  білоруська, литовська та польська мови мали великий вплив на подальший розвиток козацької мови і перетворення її в українську в часи Козацько-білорусько-литовського князівства та  Жечі Посполитої.

16. УКРАЇНА – не окраїна, а територія. Слово украйна, крайна, україна, укранія, край – козацькою мовою[16] означає – земля, територія, батьківський земельний наділ сину(батьківщина), завойована територія, територія передана в управління, земельна ділянка, земельний наріз. Це дуже давнє козацьке слово існувало задовго до виникнення України.

17. КРАЇНА Україна. Назва  країни - Україна виникла від скорочення словосполучення Козацька украйна(Терра КОЗАКІУМ - Земля козаків) до слова Україна приблизно в ХУ столітті. На багатьох іноземних картах назва Терра Коссак, Терра козакіум, Коzак украніа, ( Земля козацька) , тощо залишилася.

 Історії з домонгольських часів відомо безліч украйн-україн : Козацька україна,Татарська україна, Київська україна, Путивльська Україна, Московська україна, Новгородська україна, Казанська україна, Кримська україна, Закарпатська україна, Прикарпатська україна, Карпатська україна, Азовська україна, Понтійська(чорноморська) україна, Біла україна, Чорна україна, Червона україна і так далі.

18. КОЗАЦТВО  – військова еліта козацького народу. Козацтво – це зовсім не загальна, спільна назва козаків, чи просто багато козаків, як багато хто вважає, а військово-релігійний спосіб життя козаків; військовий прошарок козацького народу; військова еліта козацького етносу. Виникло через необхідність козаків захищати свої території та отари від інших племен. З часом набуло такої високої мисливської вправності та військової майстерності, що виділилося в окрему військову еліту воїнів-монахів(хог холів)[17]. Поняття козацтво йде від слова козаки і не може належати ніякому іншому народу, окрім козацького. В інших народів їхня військова еліта по аналогії мала б називатися не козацтво, а поляцство, монгольцтво,росіяцтво, італ’яцтво, єврейцтво і так далі.. Бо не може один народ бути прошарком іншого.

 Підміна поняття «козаки», як народ, поняттям «козацтво» як прошарок українського, російського, чи іншого народу – є поняттям провокаційно вигаданим, геноцидним для нашого народу. Через цю підміну понять здійснювалася кривава реалізація намірів більшовиків знищити козаків, як народ, який збройно опирався поневоленню, чиняться несправедливості козацькому народу й нині.

19. КОЗАЦЬКА НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ апріорі – це розбудова незалежної, соборної, самоврядної держави Козаччина(Козакія),тобто -  відновлення  Козацької  україни.

Козаки й українці – націє творчі, корінні нації і народи в Україні. Козацька національна ідея в сучасній Україні – це УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ : побудова незалежної, демократичної, соборної, багатонаціональної держави України.

20. БІЛЬШОВИЦЬКИЙ ГЕНОЦИД КОЗАЦЬКОГО НАРОДУ. Більшовики спробували ввести нищення козацького народу в рівень державної політики, січневим  Декретом 1919 року  поставивши цілий козаків, як народ, поза законом. Але козаки вижили.

21. ІНІЦІАТОРІВ та ВИКОНАІЦІВ  ГЕНОЦИДУ проти козацького народу в 1919 -1967 роках – до відповідальності.

Козацький народ вважає за необхідне поіменно назвати призвідників та виконавців  фізичного, економічного, політичного, культурного і національного нищення козаків у Совєтському союзі. Цьому злочину немає строку давності. Злочинці, навіть якщо їх давно немає в живих,  мають бути названі поіменно і піддані  політичному Суду пам’яті, їх діяння публічно Міжнародним судом чи Трибуналом визнані злочинними. Всі злочинні  циркуляри, декрети, постанови, акти, інструкції, розпорядження тощо мають бути відмінені Конституційним судом України, репресовані народи, в тому числі й козацький, мають бути реабілітовані не на папері чи словах, а на ділі..

22.  КОЗАКИ, як КОРІННА НАЦІЯ. Всі переписи населення царської Росії та переписи населення в СРСР до 1937 року виділяли козацький народ, як одну з найбільших етнічних груп, одну з найчисленніших національностей. Так переписом 1926 року, останнім, дані якого відкрито і не сфальсифіковано друкувалися в пресі, підручних і навіть посібниках для партійно-радянського активу для використання в діаграмах( 1931 рік) росіян в СРСР було – 77 791 000; українців -81 195 000; білорусів – 4 789 000; КОЗАКІВ – 3 968 000;узбеків – 3 905 000; татарів – 2 312 000; євреїв – 2 600 000; грузинів – 1821 000; тюрків – 1 787 000; армян – 1 568 000; мордва[18] – 1 340 000; німців – 1319 000; чувашів – 1 117 000; таджиків – 879 000;  поляків: 782 000; туркменів – 764 000. Тобто, українців у СРСР в 1926 році, не зважаючи на масове їх винищення в роки громадянської війни, все ще було на багато більше, ніж росіян. І козаків, після тотального їх нищення в Україні, на Дону та Кубані у відповідності з кривавою Директивою Лєніна-Свердлова про тотальний терор проти всіх козаків  в січні 1919 року, все ще лишалося майже 4 мільйони.

23. КОЗАКИ в РОСІЇ та УКРАЇНІ.. Нині в Росії козацький народ ніби то й реабілітовано, але як «сословіє руского народа». В колись козацькій Україні – прабатьківщині козацького народу, козаків народом …не визнають. В усьому світі визнають, а в заляканій більшовизмом Україні -  не визнають.  І це ті українці, які родом генетично походять від козаків… Як же треба було затероризувати «славних прадідів великих правнуків поганих», щоб вони боялися тепер визнати себе народом…

Нині в Україні є кілька поглядів на козацький народ. Ура-патріоти України вважають, що всі українці – це козаки. Дехто переконаний, що козаки – військовий прошарок українського народу. Є такі , що вважають козаків нащадками втікачів від кріпацтва.[19] Офіційна точка зору коливається між вигаданими московитами  кріпацько-втікацькою, прошарковою та визнанням козаків етнічною групою, субетносом, на кшталт гуцулів, бойків, поліщуків, лемків…

Самі ж козаки добре знають, що вони – народ, націєтворчий етнос для українців і що була, є і буде така національність : козак, козачка.

24. КОЗАКИ і ВЛАДА. Козацький народ тисячоліттями виробляв принципи самоврядування, що увійшло в історію як КОЗАЦЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ, відшліфовував демократичне звичаєве право обирати собі отаманів, священників, суддів, працівників козацьких управ та відстоював таке ж право на звільнення отамана чи керівника будь якого рівня за рішенням громади. Нині Козацька громада Полтавщини осучаснила ці  традиції й розробила проект Закону про козацьке самоврядування в місцях компактного проживання козаків, який подано до Верховної ради України.

24. КОЗАКИ і ЗЕМЕЛЬНЕ ПИТАННЯ Козацький народ вважає, що земля має належати етнічно-територіальним громадам але бути власністю тільки держави Україна. Козацька громада вирішує питання розподілу і використання всіх земель у селах, де проживають її члени та земель , що формально належать нинішнім територіальним громадам.

Козаки виступають за повернення відібраних більшовиками земель козацько-українським та іншим етнічно-територіальним громадам і справедливий перерозподіл їх між  усіма жителями населених пунктів з правом подальшого  виключно добровільного передавання відповідних земельних паїв у справедливу оренду там, де справедливого, правового, розподілу земель після розпаду колгоспів не відбулося.

25. КОЗАЦЬКЕ САМОУПРАВЛІННЯ і ВИБОРЧА СИСТЕМА. У кожної людини суспільно-економічні інтереси, за великим рахунком, обмежуються інтересами своєї сім’ї, свого роду, народу, національності та інтересами місця проживання, території і країни, де вона живе. У своїх взаєминами з суспільством людина найбільше керується саме цими інтересами . На їх врахуванні і  базувалася колись досить демократична структура козацького самоврядування.

Нинішні вибори за партійними списками фактично жодного вибору рядовому виборцю не дають. Можеш віддати свій голос за представника будь-якої партії, але повинен знати, що будь-яка партія представляє вузькі інтереси невеликої кількості , в ліпшому випадку – однодумців, у гіршому – фінансово-олігархічного клану.

 Прийшовши до влади списком, в депутатські крісла всядуться родичі й друзі, знайомі, охоронці, коханки, водії лідера партії та його колег. При цьому на всі керівні посади будуть поставлені тільки віддані лідеру люди, яких, як правило на всі пости в жодної партії бракує, бо представляє вона інтереси всього кількох відсотків населення. Отже таке потрапляння в депутати і структура влади заздалегідь приречені на захист виключно інтересів певного клану й до виборців на місцях партійним висуванцям немає ніякого діла. Що й спостерігаємо.

Козаки пропонують повернутися до національно територіально-адміністративногого принципу побудови виборчої системи. Певна, визначена кількість виборців, що проживає на одній території, в одному селі, районі області має право обирати виключно з поміж себе представника-депутата, який у радах чи інших структурах, має відстоювати виключно інтереси жителів тієї території, які його обрали. Так само легко виборці повинні мати можливість відкликати свого депутата, якщо він не справляється зі своїми обов’язками і замінити його на нового. І ніяких захмарних зарплат, пожиттєвих пенсій і привілеїв.

 Відповідну територіальну громаду представляють і обрані голови відповідних сільських, районних, обласних рад. Обрані голови сільських рад автоматично стають депутатами районної ради. Голови районних –депутатами обласних рад, голови обласних – Верховної ради. Таким чином територіально-адміністративне представництво кожного села, міста, району забезпечено. Назвемо цю палату Адміністративно-територіальною.

 Другу палату в радах усіх рівнів повинні скласти представники всіх національностей України. Пропорційно до кількості. Українців, звичайно в цій палаті буде найбільше. Але в Україні так має і бути. Як і державна мова має бути єдина – українська.

 Обидві палати повинні мати право приймати розпорядження, затверджувати важливі рішення уряду(а не дріб’язково його опікати), приймати закони.

 Але закони має розробляти виключно професійна  Законодавча палата в яку делегуються тільки фахівці юристи, що представляють інтереси: адміністративно-територіальних громад(від певної кількості компактно проживаючого населення)  та національні громади: по одному рівноправному представнику кожної національності.

Таким чином жодна, щонайменша національність не буде обмежена у своєму праві фахово розробляти Закони для країни в якій живе. Розроблені закони проходитимуть ретельне рецензування в обох палатах Верховної ради і враховуватимуть інтереси всіх, як територіальні, так і національні, а не тільки корупційні інтереси певної групи олігархів.

Президент може обиратися і Верховною радою. Як вирішить народ. Уряд має призначатися Президентом з депутатів усіх трьох палат, але виключно на професійній основі.

В основу подібної  виборчої структури взяті принципи козацького самоврядування – виборність козацькими громадами всіх рівнів[20] своїх отаманів,  призначення ними членів козацьких управ, виборність радою отаманів Гетьмана.

26. СТРАТЕГІЯ ВИЖИВАННЯ КОЗАЦЬКОГО НАРОДУ.  Нині в Україні можна говорити не стільки про небезпеку генетичного вимирання козацького народу, скільки про прагнення блокування незнанням його генетичної пам’яті, намагання розмити національні грані між народами, що населяють Україну. Провокують цей процес нащадки та ідейно-політичні спадкоємці більшовицьких окупантів, переселенців з інших колишніх «республік» колишньої комуністичної імперії, котрі все ще не відчувають себе  господарями в Україні й намагаються повернутися в звичну для окупанта структуру совєтської імперії. Тому козакам аби мати  своє представництво в структурі самоврядування, повернути громадянські права, у місцях їхнього компактного проживання необхідно гуртуватися в етно-територіальні та національні громади й через них висувати своїх представників у всі рівні депутатів та органи місцевої влади, через яких і відстоювати свої етнічні, економічні, культурні та політичні права..

27. ТАКТИКА ВИЖИВАННЯ КОЗАКІВ. Життєвий досвід підказав, що вижити, зберегти і відтворити себе козацький етнос може тільки спільно, в територіальних, національних або національно-територіальних  общинах(громадах) та автономіях, захищених від проникнення ідей космополітизму та денаціоналізації..

28. КОЗАЦЬКІ ГРОМАДИ створюються відповідно до законів про самоорганізацію  населення  та  про об’єднання громадян в місцях компактного проживання козаків. Це може бути:  вулиця, квартал у місті, куток у селі, хутір, село, селище, місто, райцентр, регіон, область.

29. РЕЄСТРАЦІЯ КОЗАЦЬКОЇ ГРОМАДИ. Козацьку громаду, як об’єднання громадян, за рішенням Загальних зборів козаків можуть зареєструвати три уповноважені на це особи у сільраді або відділі чи управлінні юстиції. Зразки статутів можна взяти в Ставці Головного отамана Козацької громади Полтавщини  Юрія ДМИТРЕНКА за адресою: 39 310, Полтавська область, Новосанжарський пайон, село Дмитренки, вулиця Шевченка, 32.

30. ОТАМАН ГРОМАДИ. Загальні збори козаків обирають Отамана козацької громади, який формує її виконавчий орган – Козацький комітет вулиці, кварталу, кутка, хутора(до 50 жителів) або Козацьку управу села, району…Отаман козацької громади одночасно є отаманам козацької управи-виконачого органу громади.

31. МЕТА КОЗАЦЬКОЇ ГРОМАДИ : активний захист етнічних, національних,  правових, економічних, земельних,  культурних, екологічних та інших інтересів членів громади,  козацького народу та членів козацьких громадських організацій.

32. ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ ОТАМАНА. Головні  завдання отамана козацької громади: залучення до громади якомога більше жителів хутора, вулиці, села, міста, району, як етнічних козаків так і козаків по духу, членів інших козацьких громадських організації з метою збереження кращих демократичних традицій козацького народу, розбудови системи козацького самоврядування.

33. ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ КОЗАЦЬКОЇ УПРАВИ та її отамана:

а) налагодження структури Козацького самоврядування(СКС) у місцях компактного проживання козаків;

б) через козацькі громадські формування(козацьку міліцію) наведення правопорядку та боротьба зі злочинністю в місцях компактного проживання козаків;

в) підготовка  молодих козаків до служби в Збройних силах України та підтримування доброї фізичної та бойової форми козаками призовного віку..

34. ОТАМАН КОЗАЦЬКОЇ ГРОМАДИ має організувати і через своїх заступників, фахівців відповідного профілю, скеровувати три  головні напрямки роботи:

організувати і зміцнювати  структури СЛУЖБИ КОЗАЦЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ (СКС) : козацьких комітетів  вулиць, кутків, будинків у місті, кварталів у місті, хуторів  та управ сіл, міст, районів, як органів місцевого козацького самоврядування та органів самоорганізації населення;

створити і контролювати роботу  в хуторах, селах, районах міст Козацьких громадських формувань (КГФ)– Козацької  міліції;

налагодити  початкову військову  підготовку молодих козаків для служби в Національній гвардії України та Збройних силах України та підтримку через відповідні збори та навчання фізичного стану й фахової підготовки козаків -  запасників ЗСУ..

35. ОРГАНІЗАЦІЯ КОЗАЦЬКИХ ГРОМАД. Схема організації структури Козацьких громад будується на принципі «трійок». Кожен член козацької громади повинен залучити до роботи в громаді трьох козаків чи козачок.

36.  КОЖЕН КОЗАК може, а офіцер – зобов’язаний, створити і очолити або первинний Козацький комітет  чи  Козацьку управу громади( три козака чи козачки), або козацьку військову заставу(три козака) або чоту козацької міліції(три козака) і стати або сержантом Служби козацького самоврядування, або заставним отаманом або чотарем(сержантом) козацької міліції.

37. РОЗГОРТАННЯ СЛУЖБИ КОЗАЦЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ: 

громади до 50 чоловік: вуличною, будинковою в місті, квартальною, хутірською створює і керує ними Козацький комітет у складі отамана, писаря, судді, скарбничого:

громади від 50 чоловік: сільською, міською,районною, регіональною створює і керує ними Козацька управа у складі отамана громади(він же – отаман управи), писаря, судді, скарбничого, отамана козацької гвардії, отамана козацької міліції  та інших членів управи за потребами громади.

38. РОЗГОРТАННЯ КОЗАЦЬКОЇ НАРОДНОЇ ГВАРДІЇ. Три  військові застави складають рій(відділення). Три рої – загін(взвод). Три загони –сотню. Три сотні – курінь. Три курені – полк.

39. РОЗГОРТАННЯ КОЗАЦЬКОЇ МІЛІЦІЇ(варти). Три чоти козаків-міліціонерів складають відділення міліції. Три відділення міліції складають загін міліції. Три загони міліції  складають міліцейську сотню. Три сотні – курінь міліції. Три куреня  складають міліцейський полк.

40. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ОТАМАНІВ Козацьких громад всіх рівнів та отаманів Козацьких управ ретельно прописані в Статутах громад. Права та обов’язки отаманів Козацької гвардії та Козацької міліції прописані в Статуті Полтавського окружного козацького товариства « Українське козацтво»(ПОКТ УК), яке очолює генерал-осавул Українського козацтва Олексій Жовтобрюх. Головним завданням Отамана козацької громади будь якого рівня є захист  усіма засобами  інтересів кожного члена громади та суворе дотримання  Статуту КГ і Кодексу козацької честі.

41. КОЗАЦЬКА НАРОДНА ГВАРДІЯ(КНГ).  КНГ займається допризовною підготовкою козаків до служби в Національній гвардії України та перепідготовкою козаків призовного віку. Організовує  і контролює роботу Козацької народної гвардії генерал-осавул Українського козацтва Олексій ЖОВТОБРЮХ.. Він же – начальник Центрального штабу Козацьких громад України і координатор військових козацьких структур України.. Контактний телефон: 8 -266-386-11.

42. КОЗАЦЬКА МІЛІЦІЯ. Козацькими громадськими формуваннями (козацькою міліцією) Полтавщини командує перший заступник ПОКТ «Українське козацтво»  генерал-хорунжий Українського козацтва Михайло Войтко. Телефони : 8-097-150-52-11; 8-063-314-92-02;

43. СЛУЖБА КОЗАЦЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Роботу з козацькими громадами та Службою козацького самоврядування Полтавщини веде Полтавська обласна  управа української козацької громади ІІІ Гетьманату, яку очолює генерал-полковник СКС України , генерал-хорунжий Українського козацтва Юрій ДМИТРЕНКО. Телефон : 8 – 244-9-33-79.

 

 

 

 

                ШТАТНІ СТРУКТУРИ СЛУЖБИ КОЗАЦЬКОГО               САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ та САМООРГАНІЗАЦІЇ КОЗАКІВ

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІСЦЕ ФОРМУВАННЯ

СТРУКТУРА органу                           Хто очолює

 

 

 

 

 

 

 

Хутір, вулиця, будинок

Козацький комітет

Отаман хутора; Отаман вулиці;

 

 

 у місті;  квартал; куток

 

Отаман будинку; Отаман кварталу;

 

 

села

 

Отаман комітету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Село, селище, станиця

Козацька громада села

Отаман сільської громади

 

 

 

Сільська управа

Отаман сільської управи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місто, район міста

Козацька громада міста

Отаман міської громади

 

 

 

Міська, районна міста

Отаман міської(районної  міста)

 

 

 

управа

управи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Район

Районна козацька  громада

Отаман районної  громади

 

 

 

Районна   управа

Отаман районної управи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Область, регіон

Обласна козацька громада(ОКГ)

Головний отаман ОКГ

 

 

 

Обласна козацька управа

Отаман  обласної  управи

 

 

 

Козацька громада регіону

Головний отаман регіону              

 

 

 

Козацька управа регіону

Отаман управи регіону

 

 

 

 

 

               

 

 

ПРИМІТКА:         Виборні посади отаманів громад і відповідних управ можуть бути поєднані.

 

 

 

44. КОЗАКИ і ДОЛЛАР. Козаки вважають, що у незалежній республіці Україна повинна бути міцна грошоап система і єдина грошова одиниця – ГРИВНЯ.  Всі розрахунки і виплати в Україні мають вестися виключно у гривнях.  Агресія  долара в Україну – акція спрямована на підрив незалежності держави. Нав’язана чужими банками чужа грошова одиниця фактично нахабно окупувала грошовий простір України, витіснивши національну. Штучно вибравши з ринку долар у банки, фінансові олігархи створили штучний його дефіцит і обвал неповернення населенням доларових кредитів. Піднявши значно курс долара стосовно місцевих грошових одиниць, в тому числі й гривні, банкіри  отримають баснословні прибутки на рівному місці, просто з повітря. Потім збанкрутілій країні(в тому числі й Україні), що набралася доларових кредитів, щоб остаточно підломити її фінансову систему запропонують останній доларовий кредит – і незалежної країни та її грошової одиниці фактично вже немає, країна куплена кредитом і довічно в боргах..

Для виходу з ситуації слід негайно перекрити пересилання долара та будь-якої іншої іноземної грошової одиниці за межі Української республіки. Всю доларову, єврову і так далі  масу замінити гривневою. Заборонити  ходіння долара і євро  в державі. Усі фінансові операції та платежі в Україні – виключно гривневі. Вхід долара, євро та всіх інших валют з-за кордону в Україну тільки через обмінні пункти у гривневому еквіваленті. Всі грошові  вливання іноземців у свої банки в Україні відразу мають бути переведені в гривню. Ніяких доларових  і єврових рахунків, цін, платежів. Все тільки і виключно в гривнях. Ввезення всіх іноземних валют в Україну – не обмежувати, але з обов’язковим їх обміном на гривну. Вивезення гривни за кордон тимчасово розумно обмежити, вивезення долара і євро – заборонити. Інакше – повна фінансова залежність від іноземного капіталу і втрата політичної, економічної, національної, культурницької – будь-якої незалежності  України і перетворення її у сировинний придаток Америки..

45. КОЗАКИ і ГРОШОВІ ЗАОЩАДЖЕННЯ.  Неповернуті населенню  їхні грошові заощадження – це безсоромно  вкрадені  гроші. Їх держава разом з банками, що були засновані на гроші Ощадбанку СССР, повинні повернути. Всі, до копієчки. За курсом карбованець до гривни. Держава може повернути ці гроші не лише готівкою, а , за згодою: погашенням заборгованості за послуги державним установам та підприємствам;  товарами, виготовленими на державних підприємствах, фабриках, заводах і т. д.; оплатою навчання дітей і внуків у державних навчальних закладах; путівками у державні санаторії; будь-якими іншими товарами та послугами державних структур на заборговану суму.46.  КОЗАКИ і ПРИВАТИЗАЦІЙНІ СЕРТИФІКАТИ. Афера з Приватизаційними майновими сертифікатами 1995 року має бути розслідувана, а ті, хто нагрів на ній руки – покарані.  Приватизаційний сертифікат – це право громадянина України на частку роздержавленого майна. У свій час  це майно було насильно відібране в українського народу більшовиками. Виділена частка майна повинна бути чітко визначена у грошовій чи натуральній формі  і її або її вартість мав би отримати кожен. Обмеживши дію приватизаційного сертифіката 31 грудня 1996 року, фактично одним роком, ініціатори акції від імені держави грубо порушили конституційні права громадян України на придбання ними частки роздержавлювального майна чи грошової її компенсації. Строк дії сертифіката не може бути обмежений. Це – не законно і все одно, що виділивши людині компенсацію за конкретне дійство через деякий час її відмінити. Не можна обмежувати будь-яке компенсаційне право у часі. Бо це веде до порушення прав людини і зловживань. Власник приватизаційного сертифікату, не отримавши з будь-яких причин майна, чи відповідних акцій, повинен  мати можливість у будь-який час отримати його грошову компенсацію від держави. Це право обов’язково успадковується, як і будь-яке майнове. Заборона цього –ще одне грубе порушення конституційних прав людини.

Козаки будуть добиватися відновлення попраних прав українського народу в процесі приватизації державного майна в Україні 1995 року. Кожен громадянин України повинен отримати або свою частку приватизованого майна,або відповідні акції на нього, або адекватну грошову компенсацію.

47. КОЗАКИ і РОЗДЕРЖАВЛЕННЯ КОЛГОСПІВ.  При роздержавленні колгоспів та розпаюванні їх майна та земель подекуди було допущені порушення закону та допущені зловживання з боку партійно-господарської номенклатури та колишніх керівників колгоспів та радгоспів. Колишні голови колгоспів, партійно-господарський актив нерідко вирішував ці процеси на свою користь та вигоду родичів і знайомих. В результаті майже все колишнє колгоспне і радгоспне майно, техніка, знаряддя, поголів’я худоби, птиця тощо і значна частина землі опинилася незаконно у їх руках. За безцінь були викуплені приміщення, контори, млини, елеватори і так далі. Не демократично розпайовувалися землі, багато селян-колгоспників, медики, вчителі  лишилися взагалі без паїв. Аби замести сліди цих господарських злочинів, об’єкти майнових паїв по кілька разів перепродувалися їх незаконними «власниками». Все це можна і треба виправити в рамках діючого законодавства, там , де таке було допущено. Юридична служба Козацької громади Полтавщини напрацьовує таку методику.

48. КОЗАКИ і ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ. Козацькі етно-територіальні громади ратують за розширення прав сучасних територіальних громад, їх виконкомів і рад. Сільська рада(виконком, управа) повинна вирішувати абсолютно всі проблеми селян на місці, в тому числі і питання спадщини, отримання паспортів, свідоцтв про народження, оформлення прописки, дарування майна, розпаювання землі,  купівлі-продажу земельних ділянок під городи, будинків, нотаріальних послуг, охорони правопорядку, обкладання місцевими податками, отримання податку з прибутку підприємств і організацій, розташованих на території громади, тощо. Тобто, кожна сільська територіальна, етнічно чи етно-територіальна громада, в тому числі і козацька,  має бути самодостатньою, фінансово-економічно незалежною і самоуправлятися.

        

 

Відділ пропаганди Полтавської  козацької управи.

 

 

[1] Насправді вони дуже добре знають і поважають свою націю,національність, вивищуючи її над усіма іншими. Байки про громадянство Світу космополіти поширюють для полегшення боротьби проти інших націй і народів.

[2] Детальніше дивись Є.Савельев  « Древння история казачества», Ю.Петухов « История русов», Ю.Дмитренко « Зраджений народ. Історія та доля козацького народу України», С.Плачинда « Лебедія» та ін.

[3] Дивись «Родословное древо православной казацкой нации».

[4] Дивись Є.Савельев «Древняя история казачества», А.Гордеев « История казачества» , Ю.Дмитренко « Зраджений народ», Б.Алмазов «Казаки», Ю.Петухов «История русов»,  и так далі.

[5] Ця проста і незаперечна істина чомусь не подобається деяким  ура-патріотам як в Росії так і в Україні. Вони вперто вслід за московитськими царськими придворними істориками часів  Петра та Єкатєріни вважають, що козаки якесь там «сословіє руского народа», а українців – взагалі не існує.

[6] Украйна, крайна, країна, україна – козацькою мовою означає земля(в смислі території), земельний наділ.

[7] Асірія – з козацької : дана богом земля; земля обітована, рай для асів(азів), тобто козаків.

[8] Грецькою мовою «скіф» означає козак.

[9] Грецька назва Лебедії.

[10] Русь, украйна, країна – козацькою мовою означає територія.

[11] Дивись Є.Савельев «Древняя история казачества», А.Гордеев « История казачества» , Ю.Дмитренко « Зраджений народ», Б.Алмазов «Казаки», Ю.Петухов «История русов»,  и так далі.

[12] Детальніше дивись Є.Савельев  « Древння история казачества», Ю.Петухов « История русов», Ю.Дмитренко « Зраджений народ. Історія та доля козацького народу України», С.Плачинда « Лебедія» та ін.

 

[13] Дивись детально А.А.Гордеев « Золотая орда и зарождения казачества»

[14] Українець – з козацької : 1) житель украйни, тобто певної виділеної , завойованої, подарованої, орендованої території; 2) житель Козацької україни.

[15] Дивись «Короткий тлумачний словник козацької мови»  Ю.Германенко, Ю.Дмитренка, «Казачий словарь-справочник»  А. Скрылова, Г. Губарева, та інші словники козацької мови.

[16] Козацька мова дуже давня, тому слова її, як правило багатозначні, їх зміст іноді дуже різний. Дивись «Короткий тлумачний словник козацької мови» Ю.Германенко, Ю. Дмитренка.

[17] Хог хол –  в різні часи:хоробрий воїн; воїн-смертник, витязь;  захисник віри; син неба; воїн-жрець; воїн монах; козацький оселедець(зачіска), загальна назва українців, що виродилася в «хохол».

[18] Один з націєтворчих етносів для росіян, наряду з уграми, фінами, поляками, українцями.

[19] Якого в Україні НЕ БУЛО аж до Катерини ІІ.

[20] Доцільно створювати сільські, районні та області козацькі громади. Рада сільських отаманів обирає отамана району. Рада отаманів району –обласного отамана. Рада отаманів обласних козацьких громад обирає Гетьмана.

Категория: Козацька педагогіка | Добавил: natasha (25.11.2014)
Просмотров: 998 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz