- Пізнавати себе , свої здібності і постійно вдосконалюватися;
- Пізнавати, оберігати, любити рідну Україну, край, природу;
- Шанувати гідність старших, власну гідність, дбати про молодших;
- Бути добрим, справедливим, чемним в ставленні до себе та інших;
- Дбати про здоров’я та особисту гігієну;
- Дотримуватися норм етикету, культури поведінки, Статуту школи. Носити шкільну форму, бережно ставитися до шкільного майна;
- Досягти успіхів , керувати волею та голосом;
- Краще віддати своє, ніж взяти чуже;
- Дорожити ім’ям своєї школи;
- Пам’ятати , що людина – творець свого життя!
Обгрунтування проекту :
Пропаганда здорового способу життя проводиться, але реалізувати її в життя важко, ми бачимо велику кількість прорахунків
Мета проекту :
Сприяти підвищенню розуміння підлітками переваги здорового способу життя
Методи дослідження :
- робота з довідковою літературою,
- бесіди,
- анкетування
Завдання проекту :
- Зберегти та укріпити здоров’я учнів
- Формування навичок і розвиток мотивацій учнів до вибору здорового способу життя
- Поглибити компетенцію учнів з даного питання
- Включити учнів в процес оздоровлення як активних суб’єктів
- Провести заходи по пропаганді здорового способу життя
-
Актуальність проекту :
- Більшість дітей мають відхилення у здоров’ї
- Не сформована мотивація на здоровий спосіб життя
-
Розробка проекту “Ваше здоров’я у ваших руках “ обумовлена потребами учнів.
Протиріччя, які можна вирішити, пов’язуючи з такими факторами :
- Накопичення знань про здоровий спосіб життя
- Систематизування цих знань
- Своєчасне надання дитині щоденної допомоги і її різнобічної підтримки
Умови реалізації проекту :
- Довірливі стосунки між учасниками спілкування
- Урахування особливостей дітей
- Системність у роботі
-
Термін проекту : Січень – травень 2013р.
Учасники проекту : Учні 6-Б класу кременчуцької ЗОШ №18
Очікувані результати :
- Підвищення рівня здоров’я серед школярів
- Зміна власного ставлення до свого здоров’я
- Зменшення шкідливих звичок учнів
- Згуртування класу шляхом змістовного спілкування
-
Підготовчий етап :
- Теоретична підготовка
- Підбір літератури
- Запис потрібних нотаток
- взаємозв’язок з товаришами та дорослими
-
Розв’язання проблем :
- систематизація матеріалу
- аналіз отриманої інформації
-
Шляхи розвитку проблеми :
- обмін досвідом
- бесіди
- лекції
- індивідуальні консультації
- відвідування на дому
- виставка літератури про спорт
- анкетування
- пам’ятки, рекомендації
“ Я і довкілля“
Обмін інформацією
- Лікарські рослини нашої місцевості
- Цілющі властивості води на організм людини
- Щкола - це рідний дім, в якому живуть діти
- Цінуй свій вільний час
-
Програма
“ Вітамінні чаї“
“ Заварювання чаю з лікарських рослин “
“ Правиа заварювання чаю“
Ділова гра “ Мрії на майбутнє“
Година спілкування
“ Від екології довкілля – до екології душі
“ Правильно та корисно використовуй свій вільний час“
Акція по благоустрою шкільної території
Кодекс честі учня : є додаток
Результати :
Зайнятість школярів позакласною ту гуртковою роботою
Січень – 12
Травень – 17
“ Я і шкідливі звички “
Обмін інформацією
- Чим шкідливе куріння
- Проблема наркоманії
- Причини захоплення поганими звичками
- Шкідливі звички серед нас
- Моє ставлення до хворих на СНІД
-
Опитування та анкетування :
- Чи схильний ти до шкідливих звичок ?
- Як запобігти поширенню шкідливих звичок ?
-
Дискусія “Палити чи не палити”
1. Даний проект навчив нас співпрацювати (знайомство з новими людьми у процесі роботи над проектом: студентами, працівниками бібліотеки, представниками громадськості);
2. Нами був усвідомлений той факт, що власна діяльність є корисною для інших людей, що великі справи починаються з маленьких, але вагомих кроків;
3. Ми: думали – планували - шукали – реалізовували – прагнули бути переконливими (наше гасло).
Зучтріч з працівниками соціальних служб
Бесіда
- Про шкідливість тютюну і алкоголю
- Індивідуальна бесіда з Романов В.
-
Виставка малюнків “Ні- шкідливим звичкам”
Випуск посібника “ Загадки та приказки про здоро’я”
Результати :
- Ніхто в класі не палить, не вживає алкоголю
- індивідуальні консультації
- відвідування на дому
- виставка літератури про спорт
- анкетування
- пам’ятки, рекомендації
-
Ділова гра “Що я знаю про шкідливі звички “
“ Я і харчування “
Обмін інформацією за такими темами :
- “ хімічний склад та енергетична цінність продуктів харчування“
- “Дванадцять принципів здорового харчування“
- “ Вибір збалансованого харчового раціону“
- “ Основні принципи організації раціонального харчування
-
Бесіди :
- “ Я і харчування“
- “ Ожиріння у підлітків“
-
Виховна година : “ Я буду здоровим“
Година сілкування :
“Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я”
Результат роботи групи :
Охоплення гарячим харчуванням
Всього учнів в класі :24
- Січень 2013 – 12 учнів
- Травень – 16 учнів
-
Результати :
- Ніхто в класі не палить, не вживає алкоголю
- dent�.p@U �b t:l0 level1 lfo1'>- лекції
- індивідуальні консультації
- відвідування на дому
- виставка літератури про спорт
- анкетування
- пам’ятки, рекомендації
-
“ Я і спорт“
Обмін інформацією :
- Види спорту ;
- Досягнення спортсменів України в літніх Олімпіадах;
- Олімпійці Кременчука;
- Досягнення спортсменів Кременчука на сучасному етапі;
- Наші шкільні спортивні досягнення;
- Вершина національного фізичного виховання;
- Епоха Запарізької Січі;
-
Анкетування
“Мої спортивні досягнення”
Спеціальний репортаж із уроку фізичної культури 6-Б класу. Вчитель Г орбульова О.С.
Спортивні змагання між учнями 5 і 6 классів до Дня захисника Вітчизни
Бесіди : “ Твоє здоров’я. Від чого воно залежить“ та “ Молодь обирає здоров’я“
Зустрічі
- З тренером по футболу Динділковим Л. Г
- До Дня здоров’я (2 квітня – Всевітній день здоров’я) з бібліотекарем Молоковою О.В
-
Виступ агітбригади
“ Вчися бути сильним у козаків“
Результати
Всьго учнів – 24
Виконуввали ранкову гімнастику :
- Січень - 10 учнів
- Травень 18 учнів
-
Всі учні відвідують уроки фізкультури, завжди у спортивній формі
-
Екскурсія до харчоблоку Кременчуцького педагогічного училища
Практикум : “Як швидко скинути зайву вагу“
Загадки та приказки про здоро’я”
“ Я і гігієна “
Доповідь
- “ Гігієна тіла “,
- “ Гігієна ротової порожнини“
-
Практичні заняття : користування милом, шампунем, види зубних паст
Профілактикою різних захворювань є особиста гігієна – комплекс заходів, спрямований на збереження та зміцнення здоров’я шляхом дотримання гігієнічних вимо
Вершина національного фізичного виховання;
- Епоха Запарізької Січі;
-
Анкетування
“Мої спортивні досягнення”
Спеціальний репортаж із уроку фізичної культури 6-Б класу. Вчитель Г орбульова О.С.
Спортивні змагання між учнями 5 і 6 классів до Дня захисника Вітчизни
Бесіди : “ Твоє здоров’я. Від чого воно залежить“ та “ Молодь обирає здоров’я“
Зустрічі
- З тренером по футболу Динділковим Л. Г
- До Дня здоров’я (2 квітня – Всевітній день здоров’я) з бібліотекарем Молоковою О.В
-
Виступ агітбригади
“ Вчися бути сильним у козаків“
Результати
Всьго учнів – 24
Виконуввали ранкову гімнастику :
- Січень - 10 учнів
- Травень 18 учнів
-
Всі учні відвідують уроки фізкультури, завжди у спортивній формі